lunes, 5 de junio de 2023

Re : Dobrý den,

Dobrý den,
Omlouvám se za tento způsob kontaktování, jen jsem viděl váš
profil a myslel jsem, že jste osoba, kterou potřebuji. Stručně
řečeno, mé jméno je Jacques BOUCHEX, francouzského původu. Trpím
vážnou nemocí, která mě odsuzuje k jisté smrti, rakovinou mozku,
a disponuji částkou dvacet pět milionů pět set tisíc eur (25 500
000 eur), kterou chci předat spolehlivé a čestné třetí straně k
jejímu řádnému využití. Mám společnost, která dováží červený olej
do Francie a dalších zemí. Před deseti lety jsem při nešťastné
dopravní nehodě přišel o manželku a dvě milované děti. Rád bych
tuto částku věnoval před svou smrtí, protože mé dny jsou sečteny.
Pošlete mi prosím e-mail na adresu jacques.bouchex@hotmail.com.
Kéž vám Pán požehná.
Jacques BOUCHEX

0 comentarios:

Publicar un comentario