domingo, 3 de diciembre de 2023

Re : Dobrý den,

Dobrý den,

Omlouvám se za tento způsob kontaktování, právě jsem viděl váš
profil a myslel jsem, že jste osoba, kterou potřebuji. Stručně
řečeno, jmenuji se Jacques BOUCHEX, jsem francouzského původu.
Trpím vážnou nemocí, která mě odsoudí k jisté smrti, rakovinou
mozku, a mám částku dvacet pět milionů pět set tisíc eur (25 500
000 EUR), kterou bych rád předal spolehlivé a poctivé třetí
straně k jejímu řádnému využití. Mám společnost, která dováží
červený olej do Francie a dalších zemí. Před deseti lety jsem při
nešťastné dopravní nehodě přišel o manželku a dvě krásné děti.
Rád bych tuto částku daroval před smrtí, protože mé dny jsou
sečteny. Prosím, napište mi na jacques.bouchex@hotmail.com

Kéž vám Pán požehná.
Jacques BOUCHEX

0 comentarios:

Publicar un comentario