martes, 14 de mayo de 2024

Re : Dobrý den,

Dobrý den,

omlouvám se za tento zpusob kontaktování. Práve jsem videl váš
profil a myslel jsem si, že jste osoba, kterou potrebuji.
Potreboval jsem. Strucne receno, mé jméno je Jacques BOUCHEX,
puvodem z francouzského puvodu. Trpím vážnou nemocí, která me
odsuzuje k jisté smrti. Jistou smrtí je rakovina mozku a já mám
cástku. dvacet pet milionu pet set tisíc eur (25 500 000 eur),
které bych rád získal. spolehlivé a poctivé tretí strane k jejímu
rádnému využití. Mám spolecnost, která dováží cervený olej do
Francie a dalších zemí. dalších zemí. Pred deseti lety jsem
prišel o manželku a dve krásné deti pri neštastné dopravní
nehode. Rád bych tuto cástku venoval než zemru, protože mé dny
jsou secteny. Prosím, pošlete mi jacques.bouchex@hotmail.com

Kéž vám Pán požehná.
Jacques BOUCHEX

0 comentarios:

Publicar un comentario